Despre Campanie

Aceasta initiativa isi propune sa creasca gradul de constientizare asupra importantei unui obicei zilnic, pe care fiecare dintre noi are libertatea de a-l cultiva intr-un mod cat mai sanatos si relaxant – pauza de pranz.
Astfel, am pornit in acest demers, alaturi de sustinatorii si partenerii nostri, incercand sa schimbam comportamentele, sa educam in spiritul unei alegeri zilnice care, fara a aloca resurse financiare mari, ne poate face viata cotidiana mai placuta, iar activitatea noastra mai eficienta. Optiunea pentru un pranz sanatos, petrecut in afara biroului sau locului de munca, se traduce in aceste beneficii si multe altele.
Iar pentru ca totul pleaca de la un pas mic care schimba multe, iata ce putem face pentru inceput: Hai la 1 la masa!

Despre Ideal Meal


Prin Ideal Meal, componenta centrala a programului de responsabilitate sociala, Edenred se implica la nivel global in actiuni menite sa imbunatateasca obiceiurile alimentare prin dezvoltarea de programe specifice care promoveaza o alimentatie sanatoasa. Edenred si-a luat angajamentul de a promova un stil de viata responsabil si de a raspunde nevoilor societatii in care activeaza. Conform studiului Edenred, realizat in 2014, pentru programul Ideal Meal, 62% dintre angajatii romani aloca sub 30 de minute pranzului, mancand in graba, in incinta locului de munca. Afla mai multe.

Despre Proiect


Campania Hai la 1 la masa se inscrie in programul global Ideal Meal, dezvoltat de Edenred pentru a promova o cultura a unei alimentatii sanatoase.

Studiul realizat in cadrul acestui program a revelat ca majoritatea angajatilor romani aloca un timp insuficient - sub 30 de minute, pauzei de pranz, desi mare parte dintre ei considera ca pranzul este o oportunitate buna pentru relaxare.

Prin urmare, ne-am propus sa aducem in prim-plan beneficiile obiceiurilor nutritionale sanatoase, incepand cu pauza de pranz din zilele de lucru. Reteta este simpla: sa luam pranzul la ore fixe, de preferinta in afara mediului de lucru, sa ne acordam cel putin 30 de minute in acest scop si sa alegem un meniu variat, pe cat posibil cu ingrediente proaspete si naturale.

Cheia starii noastre de bine si chiar a combaterii stresului, lipsei de energie si dificultatilor de concentrare sta intr-o alegere simpla care poate face diferenta intre o zi epuizanta si una in care reusim sa facem ce ne-am propus, dar plecam acasa mai bine dispusi.

In loc de pranzul luat in fata calculatorului, “pe tastatura”, fara sa fim atenti la ce si cum mancam, ci doar la a ne potoli foamea pe moment, putem sa optam pentru o iesire in afara biroului care ne aduce o pauza binemeritata, o hrana proaspata si nutritiva si, de ce nu…chiar ocazia de a fi premiat cu o excursie la Paris si multe alte surprize.

In perioada 18 mai – 12 iunie, am lansat aceasta provocare a pranzului sanatos, luat la ore fixe, catre angajatii si vizitatorii din cladiri de birouri, situate in zonele de business din Bucuresti. Am fost acolo, printre ei, distribuind materiale informative si oferindu-le ocazia sa castige un pranz in reteaua de restaurante partenere Salad Box. Pentru regulament click aici si aici

Concursuri



CASTIGA PRANZUL PENTRU O SAPTAMANA IN RESTAURANTELE SALAD BOX

Intra pe pagina de facebook a campaniei „Hai la 1 la masa!”, si urmareste, in perioada 13 iulie – 28 septembrie, concursurile saptamanale. Inscrie-te si poti castiga 5 vouchere cu valoare nominala de 20 de RON valabile de luni pana vineri, intre orele 12:30 – 14:30, in oricare dintre restaurantele Salad Box din tara.


Pentru mai multe informatii acceseaza "Regulament Campanie"

Pofta buna si mult succes!



disclaimer

Edenred Romania SRL prelucreaza datele furnizate de dumneavoastra in scopul desfasurarii in bune conditii a campaniei educationale, in vederea inmanarii premiilor catre participantii castigatori, al comunicarilor comerciale ulterioare si a crearii de relatii de afaceri. Prin completarea prezentului document sunteti de acord ca datele furnizate de dumneavoastra prin intermediul formularelor aferente campaniei, sa fie prelucrate de catre Edenred si ca vor putea fi dezvaluite catre partenerii acesteia. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata si trimisa la numarul de fax mentionat pe pagina „Contact” a site-ului http://www.edenred.ro/ro/. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei, conform legii.



Inscrierile pe pagina de facebook Hai la 1 la masa, precum si completarea formularului de pe website se pot realiza pana la data de 27 septembrie, ora 23:59, conform regulamentului disponibil aici. Toate inscrierile inregistrate dupa aceasta data nu sunt valide. Va multumim!



Multumim ! Mesajul tau a fost trimis.


CASTIGA UN PRANZ IN DOI LA PARIS SI MULTE ALTE PREMII

Te-ai gandit vreodata cum ar fi sa iei pranzul in Tour Eiffel? Participand la campania “Hai la 1 la masa!” de pe facebook, ai ocazia sa mergi la Paris in perioada 18-19 iulie, si sa iei pranzul la ora 1 fix, in restaurantul Le Jules Verne din Tour Eiffel.


Ce ai de facut?

In perioada 18 mai – 12 iunie, incarci pe pagina de facebook “Hai la 1 la masa!” https://www.facebook.com/Haila1lamasa?fref=ts, o singura fotografie cu felul de mancare servit in timpul pranzului sau o poza de tip SELFIE servind pranzul, sau o poza cu tine impreuna cu colegii/prietenii la masa de pranz. Pentru oricare varianta optezi adauga si #haila1lamasa.


La ce sa fii atent?

Sa nu fie un pranz servit la birou, pe tastatura sau in zona de lucru. Sa fie cu adevarat un pranz servit intre orele 12:30 – 14:30. Este important sa iei pauza de pranz, iti ocrotesti sanatatea si esti mai eficient! De aceea, trebuie sa apara in fotografie ora la care iei masa – poate sa fie un ceas de mana, de perete, un telefon, sau orice alta metoda care iti este la indemana. Sa nu mananci junk food sau fast food, ne intereseaza sa vedem ca ai grija de tine si de organismul tau. Nu uita sa pastrezi bonul, fie ca ai mancat la restaurant, sau ca ti-ai facut cumparaturile la magazin si ai gatit acasa pentru pranzul de a doua zi.

Pentru inscrierea in concurs lasa-ne datele tale de contact in formularul de mai jos!

Pentru mai multe informatii acceseaza "Regulament Campanie"

BONUS: Primele 100 de persoane care posteaza fotografiile pe pagina de facebook Hai la 1 la masa, conform regulamentului campaniei vor castiga automat si fara tragere la sorti, un ceas de perete cu insemnele campaniei “Hai la 1 la masa!”.

Pofta buna si mult succes!



disclaimer

Edenred Romania SRL prelucreaza datele furnizate de dumneavoastra in scopul desfasurarii in bune conditii a campaniei educationale, in vederea inmanarii premiilor catre participantii castigatori, al comunicarilor comerciale ulterioare si a crearii de relatii de afaceri. Prin completarea prezentului document sunteti de acord ca datele furnizate de dumneavoastra prin intermediul formularelor aferente campaniei, sa fie prelucrate de catre Edenred si ca vor putea fi dezvaluite catre partenerii acesteia. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata si trimisa la numarul de fax mentionat pe pagina „Contact” a site-ului http://www.edenred.ro/ro/. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei, conform legii.



Concurs incheiat

Inscrierile pe pagina de facebook Hai la 1 la masa, precum si completarea formularului de pe website se pot realiza pana la data de 12 iunie, ora 23:59, conform regulamentului disponibil aici. Toate inscrierile inregistrate dupa aceasta data nu sunt valide. Va multumim!



Multumim ! Mesajul tau a fost trimis.


sustinatori

Team Member

Adi Hadean

In ultimii zece ani am auzit de foarte multe ori sintagma “stil de viata sanatos”, fara ca ea sa fie dezvoltata cu adevarat in mesaje coerente si folositoare. Toata lumea-ti spune ca e bine sa traiesti mai bine, dar nimeni nu-ti indica o directie clara. Am decis sa ma alatur acestei campanii in primul rand pentru ca are un mesaj clar si folositor. In plus, o ora dedicata pranzului e un act de decenta pe care-l putem face pentru propria persoana, si pe care-l meritam.

www.adihadean.ro

- Dr. Alin Popescu

Un program fix al meselor are multiple beneficii asupra starii de sanatate. Stimularea metabolismului si cresterea nivelului de energie al organismului sunt doar cateva din “minunile”pe care le poate face respectarea orelor fixe de masa. Afla mai multe aici.

www.dralinpopescu.ro

Team Member

parteneri

Intrebari despre nutritie

Afla de la medicul Alin Popescu despre modalitatile prin care iti poti imbunatati starea de sanatate.

Intreaba
Scrie întrebarea ta
max. 500 de caractere
Toate câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.
Toamna se numara racelile

Vacanta si zilele insorite de vara au luat sfarsit lasand loc schimbarilor specifice toamnei: umiditate mai mare, temperatura aerului in scadere, zile mai scurte. Aceste schimbari pun la incercare sistemul nostru imunitar iar toamna devine, astfel, sezonul racelilor, al tulburarilor gastrointestinale si al agravarii unor afectiuni care sunt influentate de variatiile de temperatura.

Schimbarea de temperatura si imunitatea

Un sistem imunitar slabit este incapabil sa lupte cu agresiunile virale si bacteriene specifice sezonului umed ducand la aparitia racelii sau chiar a gripei. Una dintre cele mai eficiente metode de a preveni imbolnavirea este evitarea spatiilor inchise si a aglomerarilor. In plus, alegerea vestimentatiei in conformitate cu temperatura de afara, spalarea frecventa a mainilor cu apa si sapun (in special inainte de masa) si adoptarea unei alimentatii echilibrate din punct de vedere nutritional (fructe, legume si cereale) sunt doar cateva dintre regulile de baza care pot tine la distanta virozele de sezon.

De asemenea, pentru a diminua riscul de imbolnavire o cura de vitamina C pe parcursul lunilor de toamna (fie sub forma de suplimente fie prin consumul abundent de citrice) este binevenita. Numeroase studii au demonstrat faptul ca un consum regulat de alimente ce contin vitamine antioxidante (C, E) permite organismului o adaptare mai usoara in contextul trecerii de la cald la frig.

Astenia vine si toamna

Odata cu frigul apare si starea de astenie care de cele mai multe ori se manifesta prin slabiciune, stare de rau general, oboseala, insomnii. Suplimentele alimentare si vitaminele pot diminua simptomele acesteia ajutand sistemul imunitar sa lupte. De asemenea, practicarea constanta a activitatilor fizice s-a dovedit extrem de benefica in inlaturarea starilor cauzate de astenie. Cu alte cuvinte, nu lasati vremea sa va sperie si continuati sa fiti activi si sanatosi!

Starea de bine nu depinde de anotimp ci de felul in care ne mentinem sanatosi. Este in puterea fiecaruia sa fie atent la detalii si sa schimbe stilul de viata. Odihna, alimentatia sanatoasa si practicarea unui sport sunt necesare pentru a va simti excelent indiferent de temperatura.

Dr Alin Popescu, nutritionist, medic primar medicina sportiva si sustinator al campaniei Hai la 1 la masa!

Apa – “ghid de utilizare”

Stiati ca sangele contine 82% apa, iar creierul 70%? Este cunoscut faptul ca apa este vitala pentru organism. Drept dovada organismul uman poate rezista fara mancare pana la o luna, dar fara apa, doar cateva zile. Cantitatea de apa din organism difera in functie de sex, si greutate: in medie, 60% din greutatea corpului unui barbat este apa, iar in cazul femeilor, 50%.

Rolul apei

Apa dizolva substantele nutritive pe care le primeste organismul prin hrana, le transporta la celule unde sunt metabolizate si apoi transporta resturile rezultate la organele de eliminare: rinichi (eliminata sub forma de urina), piele (transpiratie), plamani (respiratie) si in cantitati mici prin intestine (fecale). Apa mai este eliminata prin lapte in cazul femeilor care alapteaza. De aemenea, apa ajuta la mentinerea greutatii corporale, stimuland metabolismul si regland apetitul.

O intrebare frecvent intalnita e cata apa ar trebui sa consumam zilnic? Raspunsul la aceasta intrebare depinde de obiceiurile alimentare, climat si nivelul de activitate fizica. In medie, un individ sanatos ar trebui sa consume 1500-2500 mililitri de apa pe zi pentru buna functionare a organismului si pentru a preveni deshidratarea, constipatia, infectia urinara etc.

Apa buna de baut nu are culoare, nici miros si are un gust placut. Ea ar trebui filtrata si pastrata intr-un recipient inchis, pentru a preveni aparitia bolilor transmisibile prin apa. Consumul de apa impura, contaminata este principala cauza a bolilor epidemice in tarile in curs de dezvoltare. Exista mai mult de 2100 de substante contaminante in apa de la robinet, inclusiv substante otravitoare si cancerigene, din aceasta cauza fiind imperios necesar folosirea unui sistem de filtrare inainte de a o consuma.

Hiperhidratarea

Consumul unei cantitati prea mari de apa intr-un timp scurt poate duce la o situatie cunoscuta drept intoxicatia cu apa a organismului si la o stare inrudita ce rezulta prin diluarea sodiului, hiponatriemie. Intoxicatia cu apa e intalnita cel mai frecvent la copiii cu varsta sub sase luni si uneori la sportivi. Pe masura ce tot mai multa apa se acumuleaza, concentratia de sodiu din ser scade si poate aparea hiponatriemia. .Intoxicatia cu apa si hiponatriemia apar atunci cand o persoana deshidratata bea prea multa apa fara electroliti. In acest caz, tesuturile se imbiba cu fluidul in exces, generand aparitia edemului. Dezechilibrul electrolitic cauzeaza batai neregulate ale inimii, permite fluidului sa intre in plamani. Edemul exercita presiune la nivelul creierului si nervilor, generand un comportament asemanator celui din intoxicatia cu alcool. Rinichii unui adult sanatos pot prelucra 15 litri de apa pe zi. Intoxicatia cu apa nu apare daca se consuma o cantitate mare de apa progresiv, ci doar daca se ingurgiteaza o cantitate mare in timp foarte scurt.

Deshidratarea

Deshidratarea apare atunci corpul nu are suficienta apa si fluide. Cauzele sunt pierderea excesiva de fluide sau/si consumul insuficient de lichide. Deshidratarea poate fi usoara, moderata sau severa in functie de cantitatea de fluide pierdute sau neinlocuite. Deshidratarea severa este o urgenta medicala, pentru ca pune in pericol viata.

Printre cauzele deshidratarii se numara voma sau diareea (cele mai frecvente), pierderea excesiva de urina datorita unui diabet insuficient controlat sau consumului de diuretice, transpiratie excesiva (in timpul antrenamentelor) sau febra.

Simptomele deshidratarii sunt gura uscata, ochi uscati, fara lacrimi, cantitate de urina redusa, letargie si coma in cazul deshidratarilor severe. Ca tratament, consumul de fluide este de obicei suficient pentru o deshidratare usoara. Pierderea de apa determina declansarea reflexului de sete. Fluidele administrate intravenos si spitalizarea sunt indicate in cazul deshidratarilor moderate si severe.

Consumul insuficient de apa deterioreaza functiile generale ale corpului si cantitatea de urina formata scade.

Dr Alin Popescu, nutritionist, medic primar medicina sportiva si sustinator al campaniei Hai la 1 la masa!

Ce trebuie sa stim despre consumul de fructe?

Consumul de fructe contribuie la realizarea in bune conditii a proceselor metabolice si sporeste aportul de vitamine si minerale necesare organismului. Ca si legumele, fructele au un continut sarac in grasimi. Insa, foarte importanta este maniera in care le consumam: de exemplu, prin indepartarea cojilor se pierd numeroase vitamine, iar in cazul in care se consuma sub forma de suc este recomandat ca acesta sa fie preparat in casa si sa nu aiba adaos de zahar.

Consumul de fructe cu coaja reprezinta cea mai importanta sursa de fibre!

In ciuda recomandarilor actuale de a introduce in dieta zilnica cat mai multe alimente bogate in fibre, trebuie totusi sa tinem cont de faptul ca, pentru cei care nu sunt obisnuiti cu un regim bogat in legume si fructe, acestea ar trebui introduse treptat. In caz contrar, este posibil ca o persoana al carei tub digestiv nu este obisnuit cu o astfel de alimentatie sa acuze balonare si stare de disconfort abdominal din cauza procesului de fermentare al fibrelor. Un alt aspect extrem de important este faptul ca odata cu consumul de fibre este necesar si un aport hidric adecvat care ajuta practic la imbibarea acestora si la curatarea eficienta a peretilor intestinali.

Inainte sau dupa masa?

Fructele nu trebuie consumate imediat dupa masa motivul fiind posibilitatea aparitiei meteorismului abdominal (balonare) care poate fi extrem de suparator. Cu alte cuvinte, este bine sa mancati fructe la o distanta de 1 ora (chiar o ora si jumatate) dupa mesele principale.

Atentie la fructele confiate, in conserve sau borcane!

Din cauza adausului de zahar acestea nu sunt recomandate de catre nutritionisti. Multe dintre fructele care se gasesc in conserve sau borcane pot contine cantitati mari de zahar si conservanti.

Dr Alin Popescu, nutritionist, medic primar medicina sportiva si sustinator al campaniei Hai la 1 la masa!

Un program fix al meselor inseamna multiple beneficii asupra starii de sanatate

Stimularea metabolismului si cresterea nivelului de energie al organismului sunt doar cateva din “minunile” pe care le poate face respectarea orelor fixe de masa.

Nu este un secret faptul ca cele mai recente studii din domeniu au dovedit faptul ca prin implementarea unui program alimentar ce consta in 3 mese principale si 2 gustari (la ora 11 a.m. si la ora 16 p.m.) se pot obtine rezultate mult mai bune in lupta impotriva kilogramelor, in mentinerea pe termen lung a greutatii ideale si, mai ales, a starii de sanatate a organismului.

In mod paradoxal, cu ajutorul celor 5 mese zilnice se poate consuma o cantitate mai mica de alimente decat in cazul programului clasic de 3 mese pe zi deoarece in ultimul caz mesele sunt consumate la intervale mari de timp si au un continut caloric mult mai mare. Cu alte cuvinte cei care isi iau micul dejun la 7.30 vor consuma mult mai multe calorii la pranz fata de cei care isi programeaza o gustare la ora 11 deoarece senzatia de foame aparuta in intervalul de 5 ore si jumatate de pauza alimentara ii va determina sa isi umple farfuria pana la refuz.

Nu sari peste masa de pranz!

Nu am timp! Este scuza mereu invocata de angajatii din Romania care sar frecvent peste masa de pranz sau apeleaza de multe ori la gustari bogate caloric, insa sarace din punct de vedere nutritional. Dovada este ultimul studiu Edenred care spune ca desi 67% dintre angajatii romani sunt preocupati de impactul alimentelor asupra starii de sanatate, 62% acorda sub 30 de minute pauzei de pranz (vezi studiul aici), deci majoritatea nu reuseste sa includa in rutina zilnica obiceiuri alimentare corecte. Cu siguranta, situatiile in care preferam sa mancam ceva rapid pentru ca trebuie sa terminam un raport sau pentru ca intram intr-o sedinta sunt nenumarate, insa nu trebuie sa uitam faptul ca pranzul este un drept al oricarui angajat, si trebuie sa fim constienti ca pauza de pranz este esentiala pentru a pastra o stare buna de sanatate pe termen lung, precum si pentru a imbunatati concentrarea si eficienta in timpul zilei de lucru.

Organizare, organizare, organizare

De ce sa ne concentram numai asupra organizării zilnice din punct de vedere al activitatii profesionale cand putem (si mai ales trebuie) sa ne facem un plan zilnic si in ceea ce priveste orarul meselor. Orice dieta si orice schimbare a obiceiurilor alimentare trebuie sa inceapa cu intelegerea si acceptarea faptului ca nu se sare peste nici o masa deoarece in acest fel apar dezechilibre in organism si mai devreme sau mai tarziu probleme de sanatate. O solutie pentru organizarea celor 5 mese poate fi Jurnalul Alimentar. Acesta va ajuta sa monitorizati tot ce beti (cu exceptia apei plate si a ceaiului neindulcit) si ce mancati, cu orele si cantitatile precise. Este, in opinia mea, cel mai puternic instrument de evaluare si control al unei dietei. In plus poate reprezinta un element puternic de automotivare pe termen mediu si lung.

De notat, de asemenea, ca, in mod cert, comportamentul alimentar este influentat in mare masura de emotiile de moment, de orice natura sau durata. Este vorba de multe ori de probleme personale, familiale sau profesionale care induc o stare de angoasa, stres sau nervozitate (distres). Dar, la fel, poate fi vorba de un sentiment de bucurie, fericire care ne face sa ne dam peste cap obiceiurile alimentare (eustres).

Aceste sentimente si stari sufletesti conduc la comportamente diferite in functie de individ: a) fie “rontaieli” neincetate, accese violente de foame sau chiar mese in plus. Mancatul devine o senzatie sau un drog care calmeaza sau stimuleaza. De fapt, ne refugiem in alimentatie cautand o anumita protectie; b) fie o lipsa a poftei de mancare ce deriva din monotonia alegerii alimentelor sau, si mai frecvent, din absenta uneia sau a mai multor mese. Starile emotionale ne taie pur si simplu senzatia de foame, pusa pe planul doi de noile noastre preocupari.

Pe langa toate aceste aspecte, cu siguranta un prim pas in a avea o sanatate buna este includerea pauzei de pranz la ora fixa, in rutina zilnica, un obicei alimentar corect cu consecinte pe termen lung.

Dr Alin Popescu, nutritionist, medic primar medicina sportiva si sustinator al campaniei Hai la 1 la masa!

evenimente

Eveniment de lansare Hai la 1 la masa!


Lansarea campaniei a constituit o oportunitate binevenita de a reuni parteneri, sustinatori si oficialitati pentru a dezbate tema alimentatiei sanatoase, precum si obiceiurile si comportamentele corecte pe care dorim sa le promovam prin aceasta initiativa. In acest moment special, ne-au fost alaturi parteneri din Ministerul Muncii, Ministerul Sanatatii, Organizatia Mondiala a Sanatatii, Asociatia pentru Prevenirea si Tratarea Tulburarilor de Alimentatie, medici nutritionisti si Chef Adrian Hadean, care a pregatit la fata locului un pranz delicios!

Inca de la debut, Hai la 1 la masa, a revelat potentialul mare de schimbari pozitive care exista in societatea noastra, in ceea ce priveste nutritia sanatoasa. Evitarea unor boli si afectiuni cronice, reducerea nivelului de stres, cresterea eficientei in munca sunt doar cateva dintre beneficiile imense care se pot obtine cu mici schimbari, cum ar fi alegerea unui program fix de mese si acordarea unei pauze necesare pentru relaxare si servirea pranzului in zilele de lucru.

Ne-am propus, deci, sa facem aceste mici schimbari mai usoare si placute, printr-o campanie de educare si constientizare, care sa aduca nu numai informatii si sfaturi, dar si zambete, buna-dispozitie, surprize si ..pofta buna!

Vizita in cladirile de birouri


In zilele 19, 20 si 21 mai echipa Hai la 1 la masa! i-a vizitat pe cei peste 9000 de angajati a 3 cladiri de birouri din Bucuresti. Promoterii nostri au interactionat cu acestia, prezentandu-le atat mesajele campaniei, dar mai ales, i-a incurajat sa ia masa de pranz la ore fixe. Astfel, o parte dintre cei care au primit materialele informative au castigat un pranz sanatos in restaurantele partenere Salad Box din Bucuresti. Este un prim pas in demersurile noastre de a educa angajatii din Romania sa adopte obiceiuri alimentare corecte incepand cu un moment de cele mai multe ori neglijat de acestia: pauza de pranz. Continuam sa le transmitem tuturor acelasi mesaj: Hai la 1 la masa!

tichetul de masa

tichet restaurant

Despre tichet

Tichetele de masa reprezinta unul dintre cele mai raspandite beneficii extra-salariale din Romania, fiind deductibile de la calculul impozitului pe profit si scutite de taxele si impozitele sociale atat pentru angajatori, cat si pentru angajati.

Stiati ca?

Edenred este primul emitent de bonuri de masa din Romania inca din anul 1999, iar in prezent tichetele de masa Ticket Restaurant® sunt utilizate zilnic de peste 1 500 000 de salariati pentru cumparaturi alimentare in cea mai extinsa retea de restaurante si magazine afiliate - peste 55 000 de unitati de alimentatie publica.
Citeste mai multe despre beneficiile tichetelor de masa.

Contact

Te rugam sa introduci numele Te rugam sa introduci subiectul
Te rugam sa introduci mesajul
Multumim ! Mesajul tau a fost trimis.

Cod de Identificare Fiscala: RO10696741;
Numar inregistrare Registrul Comertului: J/40/5659/1998;
Capital social subscris si varsat: 73.162.108 LEI;
Cod operator de date cu caracter personal: 17969